Digitaal ondertekenen

Vergeet het omslachtige proces van een contract ondertekenen. Nooit meer printen, pagina-voor-pagina ondertekenen, scannen en versturen.

Vergeet het omslachtige proces van een contract ondertekenen. Nooit meer printen, pagina-voor-pagina ondertekenen, scannen en versturen. Door digitaal ondertekenen wordt het volledige proces geautomatiseerd. Al je contracten kan je op deze manier ondertekenen Van de Opdracht tot Dienstverlening tot het huur- of koopcontract.

  • 1

    Stel te ondertekenen document op

  • 2

    Selecteer de relaties die het moeten ondertekenen

    2

  • 3

    Ontvang het ondertekende rechtsgeldige document terug in je systeem

Ondertekenen kan met Yes-co op verschillende manieren. De meest geavanceerde manier is ondertekening via iDin. De identiteit van de ondertekenaar wordt gecontroleerd via de bank door in te loggen via internetbankieren. Doordat de ondertekenaar zich bij het openen van zijn bankrekening geïdentificeerd heeft bij de bank, weet jij zeker dat je met de juiste persoon te maken hebt. Makkelijk, veilig en vertrouwd.

Het ondertekenproces kan je real time volgen. Je weet precies wie het document al heeft ontvangen, geopend en ondertekend. Vergeet iemand te ondertekenen? Een herinnering verstuur je met een druk op de knop. Na volledige ondertekening wordt het ondertekende contract automatisch naar alle betrokken partijen gestuurd.

Met de Digitaal ondertekenen en het Yes-co CRM systeem kun je al je documenten rechtsgeldig snel en eenvouding laten ondertekenen!

De voordelen

  • Geen afdrukkosten

  • Geen verzendkosten via de post

  • Waar ook ter wereld ondertekenen

Logo van Yes-co Makelaars CRM

Aanvragen

Nog geen gebruiker van ons Yes-co systeem?

Yes-co Makelaars CRM werkt op verschillende apparaten