2. Kosten en betaling van tarieven:
Yes-co Open is een Prepaid Service. U kunt uw Saldo online opwaarderen en afrekenen.
De afgenomen Yes-co diensten worden ten laste van uw Saldo gebracht. Kosten van de diensten worden in het systeem vermeld.
Vanaf het moment van het eerste actieve gebruik van de Service door de Gebruiker, heeft het Saldo een beperkte gebruiksduur, die verlengd wordt zolang de Gebruiker actief gebruik blijft maken van de Service of zijn/haar Saldo opwaardeert.
Zodra de Gebruiker gedurende een aaneengesloten periode van 3 maanden geen actief gebruik heeft gemaakt van de Service, of zijn/haar Saldo niet heeft opgewaardeerd, kan het Saldo niet meer gebruikt worden en komt dit automatisch te vervallen, zonder dat de Gebruiker daarbij aanspraak kan maken op enige vorm van terugbetaling of compensatie.
Het Saldo komt tevens automatisch te vervallen bij beëindiging van de Overeenkomst.
Uw saldo, en de mutaties daarop, zijn zichtbaar in de Service.
Opdrachtgever stemt ermee in Yes-co volledige en nauwkeurige factuur- en contactgegevens te verstrekken.
3. Duur van de overeenkomst:
Deze Overeenkomst is van kracht vanaf de Ingangsdatum en eindigt zodra de Gebruiker gedurende een aaneengesloten periode van 3 maanden geen actief gebruik heeft gemaakt van de Service, of zijn/haar Saldo niet heeft opgewaardeerd, of middels een kennisgeving aan Yes-co.
Er is hierbij geen sprake van een minimumduur of opzegtermijn.
4. Helpdesk:
Meldingen en vragen omtrent het systeem kunnen gemeld worden vanuit het systeem. Tevens kan er telefonisch contact opgenomen worden met de helpdesk medewerker via 036 – 523 84 55 Aan de ondersteuning van de Helpdesk zijn geen extra kosten verbonden.